Szanowni Mieszkańcy,
informuję, że w związku z trwającymi pracami nad przygotowaniem „Programu Rewitalizacji Miasta Międzyrzec Podlaski na lata 2017-2023”, rozpoczynamy konsultacje społeczne dotyczące „Diagnozy na potrzeby wyznaczenia obszaru zdegradowanego oraz obszaru rewitalizacji na terenie Miasta Międzyrzec Podlaski”. W celu opracowania Programu Rewitalizacji konieczne jest określenie obszarów kryzysowych (zdegradowanych), w związku z czym przeprowadzona została diagnoza społeczno – gospodarczo - przestrzenna, która pozwoliła określić zróżnicowanie wewnętrzne miasta i wykazać obszary, które ze względu na wysokie nagromadzenie negatywnych zjawisk, powinny zostać objęte wsparciem w ramach Programu Rewitalizacji. Działania rewitalizacyjne zaplanowane na obszarach zdegradowanych, które zostaną wpisane do Programu Rewitalizacji mają szansę na uzyskanie zewnętrznego finansowania, m.in. z funduszy UE.
Konsultacje społeczne „Diagnozy na potrzeby wyznaczenia obszaru zdegradowanego oraz obszaru rewitalizacji na terenie Miasta Międzyrzec Podlaski” prowadzone będą w dniach od 12 grudnia 2016r. do 2 stycznia 2017r.
Zachęcam do udziału w konsultacjach i wyrażenia swoich uwag, opinii
i propozycji. Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdą Państwo na stronie Urzędu Miasta, w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta na tablicach ogłoszeń, w lokalnej prasie.
Zachęcamy także do wypełnienia ankiety dotyczącej problemów występujących na terenie Miasta Międzyrzec Podlaski i oczekiwań wynikających z procesu rewitalizacji. Ankietę można wypełniać w terminie od 12 grudnia 2016 r. do 2 stycznia 2017 r.
Ankieta jest dostępna:
- W formie elektronicznej - na stronie Urzędu Miasta Międzyrzec Podlaski - wersja pdf
- W formie papierowej - w Urzędzie Miasta Międzyrzec Podlaski, ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski – pok. nr 30 .
Wypełnioną ankietę można dostarczyć:
- Drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. i poprzez wypełnienie ankiety internetowej:
- https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdSHIbXBXwjyXLHCV2-RxyaSDIDUGqBCMTpBNFIO1EIDPeEfQ/viewform?c=0&w=1
- Drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miasta Międzyrzec Podlaski,
ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski, - Bezpośrednio do Sekretariatu Urzędu Miasta Międzyrzec Podlaski,
ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski, w godzinach pracy Urzędu.
Burmistrz Miasta
Międzyrzec Podlaski
/-/ Zbigniew Kot
„Program Rewitalizacji Miasta Międzyrzec Podlaski na lata 2017-2023” realizowany jest z projektu „Rewitalizacja nasza wspólna sprawa. Programu Rewitalizacji Miasta Międzyrzec Podlaski” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Pomoc Techniczna 2014 - 2020