Uprzejmie zapraszam na posiedzenie II Sesji Rady Miasta Międzyrzec Podlaski, która odbędzie się dnia 27 listopada 2018 r. o godz. 14 00 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta w Międzyrzecu Podlaskim przy ul. Pocztowej 8.
Porządek obrad:
- Otwarcie.
- Stwierdzenie quorum.
- Zapoznanie z porządkiem obrad i przyjęcie wniosków do porządku obrad.
- Sprawozdanie Burmistrza Miasta z działalności w okresie międzysesyjnym.
- Interpelacje i zapytania radnych oraz odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
- Przyjęcie stawek podatków i opłat lokalnych na 2019 rok.
- Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:
- powołania Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Międzyrzec Podlaski oraz wyboru przewodniczącego i zastępcy przewodniczącego Komisji Rewizyjnej,
- powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Międzyrzec Podlaski oraz wyboru przewodniczącego i zastępcy przewodniczącego Komisji Skarg Wniosków i Petycji,
- ustalenia wysokości i zasad wypłacania diet oraz zwrotu kosztów podróży służbowych przysługującym radnym,
- ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Miasta Międzyrzec Podlaski,
- uchwalenia Programu współpracy Miasta Międzyrzec Podlaski z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2019 rok,
- określenia warunków udzielenia bonifikaty od opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów,
- określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości obowiązujących na terenie miasta Międzyrzec Podlaski,
- zmieniająca uchwałę w sprawie określenia wzorów deklaracji i informacji podatkowych w zakresie podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego.
- zmian w budżecie Miasta Międzyrzec Podlaski na rok 2018,
- zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
- Wolne wnioski i informacje.
- Zamknięcie obrad.
Przewodniczący Rady Miasta
/-/ Robert Matejek