ŚDM

                                                  bip      fbnowelogo    

BURMISTRZ  MIASTA
Międzyrzec  Podlaski

ogłasza ustne przetargi nieograniczone na sprzedaż nieruchomości oznaczonych w ewidencji gruntów jako:

  • działka nr 1948/11 o pow. 0,1155 ha
  • działka nr 1948/12 o pow. 0,0699 ha
  • działka nr 1948/13 o pow. 0,0720 ha

zabudowane częścią budynku garażowego oraz chodnikiem,

  • działka nr 1948/14 o pow. 0,0720 ha

zabudowana chodnikiem, oraz niezabudowane działki gruntu:

  • działka nr 1948/15 o pow. 0,0721 ha
  • działka nr 1948/16 o pow. 0,0722 ha
  • działka nr 1948/17 o pow. 0,0722 ha
  • działka nr 1948/18 o pow. 0,0723 ha
  • działka nr 1948/19 o pow. 0,0723 ha
  • działka nr 1948/20 o pow. 0,0799 ha,

położonych w obrębie 1 m. Międzyrzeca Podlaskiego przy ul. księdza Adolfa Pleszczyńskiego, będących własnością Gminy Miejskiej Międzyrzec Podlaski, dla których Sąd Rejonowy w Radzyniu Podlaskim prowadzi księgę wieczystą KW LU1R/00015624/4. Zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego miasta Międzyrzec Podlaski działki położone są na terenie oznaczonym jako tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej z usługami i rzemiosłem nieuciążliwym „MNU” (symbol planu 3MNU). Dostęp do sieci uzbrojenia technicznego terenu - energii elektrycznej, sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej. Przez działki oznaczone numerami 1948/19 i 1948/20 przebiega kablowa sieć energetyczna niskiego napięcia (oświetleniowa).

CENA  WYWOŁAWCZA NIERUCHOMOŚCI

  • działka nr 1948/11 - 229 000,00 zł
  • działka nr 1948/12 - 147 000,00 zł
  • działka nr 1948/13 - 150 000,00 zł
  • działka nr 1948/14 - 137 000,00 zł
  • działka nr 1948/15 - 137 000,00 zł*
  • działka nr 1948/16 - 137 000,00 zł*
  • działka nr 1948/17 - 137 000,00 zł*
  • działka nr 1948/18 - 138 000,00 zł*
  • działka nr 1948/19 – 138 000,00 zł*
  • działka nr 1948/20 – 152 000,00 zł*

* Do ceny sprzedaży nieruchomości zostanie doliczony 23% podatek VAT.

Wysokość wadium - 15 000,00 zł na każdą z nieruchomości.

Wadium należy wpłacić na rachunek bankowy Urzędu Miasta Międzyrzec Podlaski nr 43 80390006 00000000 0452 0002 w Banku Spółdzielczym w Międzyrzecu Podlaskim najpóźniej w terminie do dnia 25.08.2023 r. (w tym dniu środki mają się znajdować na w/w rachunku bankowym). Przy wpłacie wadium należy oznaczyć numer działki, którą oferent zamierza nabyć.

Przetargi odbędą się w siedzibie Urzędu Miasta w Międzyrzecu Podlaskim przy ul. Pocztowej 8, w dniu 29 sierpnia 2023 r.

  • godzinie 09.00 – działka nr 1948/11
  • godzinie 09.30 – działka nr 1948/12
  • godzinie 10.00 – działka nr 1948/13
  • godzinie 10.30 – działka nr 1948/14
  • godzinie 11.00 – działka nr 1948/15
  • godzinie 11.30 – działka nr 1948/16
  • godzinie 12.00 – działka nr 1948/17
  • godzinie 12.30 – działka nr 1948/18
  • godzinie 13.00 – działka nr 1948/19
  • godzinie 13.30 – działka nr 1948/20

Uczestnicy przetargu, w dniu przetargu winni okazać:

  • dokument potwierdzający tożsamość osoby przystępującej do przetargu,
  • pisemną zgodę współmałżonka na nabycie nieruchomości w przypadku, gdy ma ona zostać nabyta do małżeńskiego majątku wspólnego, a do przetargu przystępuje tylko jeden ze współmałżonków,
  • aktualnego dokumentu (np. KRS), z którego wynika upoważnienie przedstawiciela osoby prawnej do jej reprezentowania w przetargu ( dotyczy: przystąpienia do przetargu osoby prawnej).

Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży nieruchomości z nabywcą będącym cudzoziemcem w rozumieniu ustawy o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców jest uzyskanie zezwolenia Ministra Spraw Wewnętrznych na zasadach i w sytuacjach określonych w ustawie z dnia 24 marca 1920 roku o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców (Dz.U. z 2017 roku, poz. 2278). Wadium ulega przepadkowi na rzecz Gminy w razie uchylenia się uczestnika, który wygrał przetarg od zawarcia umowy notarialnej. Wadium wpłacone przez oferenta, który przetarg wygrał zalicza się na poczet wpłaty za nabycie nieruchomości.

Regulamin na  przeprowadzanie przetargów dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Miasta bip.miedzyrzec.pl w dziale „Urząd Miasta” w zakładce „Regulaminy”.

Wszelkie dodatkowe informacje dotyczące wystawionych na przetarg nieruchomości można uzyskać w Urzędzie Miasta Międzyrzec Podlaski, pokój nr 2, tel. 83 372-62-21.

Burmistrz Miasta Międzyrzec Podlaski zastrzega możliwość odwołania ogłoszonego przetargu.

Lokalizacja nieruchomości

Załączniki

TytułTyp
Treść ogłoszenia pdf

 

BURMISTRZ  MIASTA
Międzyrzec Podlaski

 

informuje, że w dniu 19 lipca 2023 r. wywieszono na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta w Międzyrzecu Podlaskim przy ulicy Pocztowej 8 oraz opublikowano na stronie internetowej Miasta wykaz nieruchomości położonych w Międzyrzecu Podlaskim będących własnością Gminy Miejskiej Międzyrzec Podlaski:

– lokalu mieszkalnego Nr 13 w budynku przy ul. Zarówie 13B;
– lokalu mieszkalnego Nr 13 w budynku przy ul. Zarówie 13C;

z przeznaczeniem do zbycia w drodze bezprzetargowej na rzecz dotychczasowych najemców lokali.

Wykaz jest załącznikiem do Zarządzenia Burmistrza Miasta Międzyrzec Podlaski Nr 865/23 z dnia 10 lipca 2023 r.

 

Załączniki

 

BURMISTRZ MIASTA
Międzyrzec Podlaski


ogłasza ustne przetargi nieograniczone na oddanie w dzierżawę miejsc handlowych usytuowanych przy cmentarzu położonym między ulicami Brzeską i Prymasa Stefana Wyszyńskiego, wyznaczonych na działkach ewidencyjnych nr 1140/3, nr 947/2, nr 947/3, nr 947/4 i nr 947/5 oraz nr 1941/2, nr 1941/3, nr 1941/4 i nr 1164/2 i 1164/3 w obrębie 1 m. Międzyrzec Podlaski, stanowiących własność Gminy Miejskiej Międzyrzec Podlaski. Położenie poszczególnych miejsc handlowych oznaczone zostało na załącznikach graficznych Nr 1 i Nr 2 do niniejszego ogłoszenia.

Dzierżawa dotyczy okresu od 15 do 20 sierpnia 2023 r. miejsc handlowych o pow. 15 m2 każde.

Przetargami objęto:

  1. Kompleks miejsc handlowych przy ul Brzeskiej oznaczonych na załączniku graficznym do ogłoszenia numerami od 1 do 38.
  2. Kompleks miejsc handlowych przy ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego oznaczonych na załączniku graficznym do ogłoszenia numerami od 1 do 13 i od 16 do 48.

Wywoławcza kwota czynszu za dzierżawę jednego stanowiska handlowego w okresie 15-20.08.2023 r. wynosi 390,00 zł netto (65,00 zł za dzień)

Wysokość wadium – 390,00 zł na każde miejsce handlowe, w przypadku ubiegania się o wylicytowanie więcej niż jednego stanowiska handlowego, osoba uczestnicząca w przetargu powinna wpłacić wielokrotność wadium.

Wysokość postąpienia - 50 zł Do ustalonej w wyniku przetargu kwoty czynszu doliczony zostanie należny podatek VAT.

W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne i prawne, które wpłaciły wadium, przy czym każda osoba może brać udział w przetargu do momentu wylicytowania maksymalnie trzech miejsc handlowych.

Kwotę wadium (lub jego wielokrotności) należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Międzyrzeca Podlaskiego nr 43 8039 0006 0000 0000 0452 0002 w Banku Spółdzielczym najpóźniej do dnia 24 lipca 2023 r. (w tym dniu środki mają znajdować się na rachunku).

Przetargi odbędą się w siedzibie Urzędu Miasta w Międzyrzecu Podlaskim przy ul.  Pocztowej 8,  w dniach:

  1. 31 lipca 2023 r. od godziny 1000 - kompleks miejsc handlowych przy ul. Brzeskiej - kolejność licytowanych działek będzie odpowiadała ich numeracji tj. od 1 do 38;
  2. 1 sierpnia 2023 r. od godziny 1000 - kompleks miejsc handlowych przy ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego - kolejność licytowanych działek będzie odpowiadała ich numeracji tj. od 1 do 13 i od 16 do 48.

Każdy uczestnik przetargu powinien przedstawić przed rozpoczęciem przetargu dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość osoby przystępującej do przetargu, oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem przeprowadzania przetargów,  projektem umowy i wyrażeniu zgody na rejestrowanie przebiegu przetargu oraz upoważnienie do reprezentowania, jeżeli podmioty uprawnione nie uczestniczą w przetargu osobiście.

 

Umowa dzierżawy zostanie zawarta z osobą, która zaoferuje najwyższy czynsz dzienny

Miejsca handlowe, które nie zostaną wydzierżawione w przetargu będą wydzierżawione dla osób zainteresowanych na wniosek (według kolejności zgłoszeń) wg ustalonej ceny za stanowisko (cena wywoławcza do przetargu).

Wadium ulega przepadkowi na rzecz Gminy w razie odstąpienie przez uczestnika, który wygrał przetarg od zawarcia umowy dzierżawy.

Wadium wpłacone przez oferenta, który przetarg wygrał zalicza się na poczet czynszu dzierżawnego. Czynsz dzierżawny płatny będzie w terminie 7 dni od daty podpisania umowy dzierżawy. W pozostałych przypadkach wadium jest zwracane na rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty wadium.

Z regulaminem przetargu ustnego nieograniczonego na dzierżawę części nieruchomości – miejsc handlowych położonych przy ul. Brzeskiej i Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Międzyrzecu Podlaskim stanowiącym załącznik Nr 1 do Zarządzenia Burmistrza Miasta Międzyrzec Podlaski z dnia 01.07.2022 r. Nr 695/22 oraz projektem umowy najmu można zapoznać się w pokoju Nr 2 Urzędu Miasta Międzyrzec Podlaski lub na stronach internetowych www.miedzyrzec.pl w dziale „Ogłoszenia” oraz bip.miedzyrzec.pl w dziale „Ogłoszenia i Przetargi” w zakładce „Nieruchomości” (załączniki do ogłoszenia).

Wszelkie dodatkowe informacje dotyczące wystawionych na przetarg nieruchomości można uzyskać w Urzędzie Miasta Międzyrzec Podlaski przy ul. Pocztowej 8, pokój nr 2, oraz pod numerem tel. 83 372-62-21.

Burmistrz Miasta Międzyrzec Podlaski zastrzega sobie prawo wycofania z przetargu poszczególnych miejsc targowych lub odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.

 

Załączniki

 
 

BURMISTRZ  MIASTA
Międzyrzec  Podlaski

ogłasza czwarte ustne przetargi nieograniczone na sprzedaż nieruchomości niezabudowanych oznaczonych w ewidencji gruntów jako:

  • działka nr 389/11 o pow. 0,1501 ha
  • działka nr 389/12 o pow. 0,1501 ha

położonych w obrębie 5 m. Międzyrzeca Podlaskiego przy ul. Grzybowej, będących własnością Gminy Miejskiej Międzyrzec Podlaski, dla których Sąd Rejonowy w Radzyniu Podlaskim prowadzi księgę wieczystą KW LU1R/00041094/0. Zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego terenu przy ulicy Grzybowej w Międzyrzecu Podlaskim nieruchomości leżą na terenie wyznaczonym pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną o wysokości maksymalnej budynków - 12 m do najwyższego elementu konstrukcji (symbol planu 1 MN). Uzbrojenie techniczne terenu – energia elektryczna (w drodze), kanalizacja sanitarna i wodociąg (wyprowadzone przyłącza do działek). Na sprzedaż nieruchomości przeprowadzone były przetargi ustne nieograniczone w dniu 04.10.2022 r. , w dniu 10.01.2023 r. i w dniu 19.04.2023 r.  zakończone wynikami negatywnymi.

CENA  WYWOŁAWCZA NIERUCHOMOŚCI

  • działka nr 389/11 – 113 000,00 zł
  • działka nr 389/12 – 113 000,00 zł

Wysokość wadium – 12 000,00 zł na każdą z nieruchomości.

Do ceny sprzedaży nieruchomości zostanie doliczony 23% podatek VAT.

Wadium należy wpłacić na rachunek bankowy Urzędu Miasta Międzyrzec Podlaski nr 43 80390006 00000000 0452 0002 w Banku Spółdzielczym w Międzyrzecu Podlaskim najpóźniej w terminie do dnia 04.08.2023 r. (w tym dniu środki mają się znajdować na w/w rachunku bankowym). Przy wpłacie wadium należy oznaczyć numery działek, które oferent zamierza nabyć.

Przetargi odbędą się w siedzibie Urzędu Miasta w Międzyrzecu Podlaskim przy ul. Pocztowej 8, w dniu 8 sierpnia 2023 r.

  • o godzinie 900 – działka nr 389/11
  • o godzinie 930 – działka nr 389/12

Uczestnicy przetargu, w dniu przetargu winni okazać:

  • dokument potwierdzający tożsamość osoby przystępującej do przetargu,
  • pisemną zgodę współmałżonka na nabycie nieruchomości w przypadku, gdy ma ona zostać nabyta do małżeńskiego majątku wspólnego, a do przetargu przystępuje tylko jeden ze współmałżonków,
  • aktualnego dokumentu (np. KRS), z którego wynika upoważnienie przedstawiciela osoby prawnej do jej reprezentowania w przetargu ( dotyczy: przystąpienia do przetargu osoby prawnej).

Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży nieruchomości z nabywcą będącym cudzoziemcem w rozumieniu ustawy o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców jest uzyskanie zezwolenia Ministra Spraw Wewnętrznych na zasadach i w sytuacjach określonych w ustawie z dnia 24 marca 1920 roku o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców (Dz.U. z 2017 roku, poz. 2278). Wadium ulega przepadkowi na rzecz Gminy w razie uchylenia się uczestnika, który wygrał przetarg od zawarcia umowy notarialnej. Wadium wpłacone przez oferenta, który przetarg wygrał zalicza się na poczet wpłaty za nabycie nieruchomości. Regulamin na  przeprowadzanie przetargów dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Miasta bip.miedzyrzec.pl w dziale „Urząd Miasta” w zakładce „Regulaminy”. Wszelkie dodatkowe informacje dotyczące wystawionych na przetarg nieruchomości można uzyskać w Urzędzie Miasta Międzyrzec Podlaski, pokój nr 2, tel. 83 372-62-21.

Burmistrz Miasta Międzyrzec Podlaski zastrzega możliwość odwołania ogłoszonego przetargu.

Lokalizacja nieruchomości

Załączniki

 

 

 

BURMISTRZ  MIASTA
MIĘDZYRZEC PODLASKI

informuje, że w dniu 26 czerwca 2023 roku zostały podane do publicznej wiadomości w siedzibie Urzędu Miasta w Międzyrzecu Podlaskim przy ul. Pocztowej 8 – pokój Nr 2 – oraz zamieszczono na stronie internetowej www.miedzyrzec.pl w dziale „Ogłoszenia” na okres 21 dni wykazy położonych w Międzyrzecu Podlaskim nieruchomości lub ich części przeznaczonych do oddania w dzierżawę oraz w użyczenie na okres do 3 lat.

Wykazy są załącznikami do Zarządzenia Nr 856/23 Burmistrza Miasta Międzyrzec Podlaski z dnia 20 czerwca 2023 r.

Załącznik Nr 1 Wykaz nieruchomości lub ich części przeznaczonych do oddania w dzierżawę na okres do 3 lat.
Załącznik Nr 2 Wykaz nieruchomości lub ich części przeznaczonych do oddania w użyczenie.

 

Załączniki

OGŁOSZENIE O KONKURSIE


Burmistrz Miasta Międzyrzec Podlaski ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Zespołu Placówek Oświatowych Nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim z siedzibą w Międzyrzecu Podlaskim, ul. Leśna 2

 

  1. Do konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Placówek Oświatowych Nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim z siedzibą w Międzyrzecu Podlaskim, Leśna 2, w skład którego wchodzą Szkoła Podstawowa Nr 3 w Miedzyrzecu Podlaskim im. Jana Pawła II w Międzyrzecu Podlaskim, ul. Leśna 2 – ośmioletnia publiczna szkoła podstawowa oraz Samorządowe Przedszkole Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Międzyrzecu Podlaskim, ul. Leśna 2, prowadzonego przez Miasto Międzyrzec Podlaski, mogą przystąpić osoby spełniające warunki określone w § 3 ust. 2 w zw. z § 1 pkt 2-11, § 6  i § 12 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz. U. z 2021 r. poz. 1449 i 2023 r. poz. 108).
  2. Zgodnie z § 1 ust. 2 rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz.U. z 2021 r. poz. 1428) oferty osób przystępujących do konkursu muszą zawierać:
    1. uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju Zespołu Placówek Oświatowych Nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim;
    2. życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:
      • stażu pracy pedagogicznej - w przypadku nauczyciela, albo
      • stażu pracy dydaktycznej - w przypadku nauczyciela  akademickiego, albo
      • stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem;
    3. oświadczenie zawierające następujące dane osobowe kandydata:
      • imię (imiona) i nazwisko,
      • datę i miejsce urodzenia,
      • obywatelstwo,
      • miejsce zamieszkania (adres do korespondencji);
    4. poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy: o którym mowa w lit. b; świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu lub inne dokumenty potwierdzające okres zatrudnienia;
    5. poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałami kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia, jednolitych studiów magisterskich lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych, z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą;
    6. w przypadku cudzoziemca - poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię:
      • dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, o którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999r. o języku  polskim (Dz.U. z 2021 r. poz. 672), lub
      • dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, na kierunku filologia polska, lub
      • dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego języka polskiego;
    7. poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
    8. oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
    9. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    10. oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1634, z późn. zm.);
    11. oświadczenia o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa  z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz.342 i 497) - w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły urodzonego przed dniem 1 sierpnia 1972 r.,
    12. poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego - w przypadku nauczyciela;
    13. poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny  pracy lub oceny dorobku zawodowego - w przypadku nauczyciela  i nauczyciela akademickiego;
    14. w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego - oświadczenia, że kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2023 r. poz. 984), lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2023 r. poz. 742 i 212),
    15. oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych.
    16. oświadczenie kandydata o przetwarzaniu danych osobowych.
  3. Wszelkie dokumenty sporządzone osobiście przez kandydata muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane przez kandydata.
  4. Na żądanie Burmistrza Miasta Międzyrzec Podlaski kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 2 lit. d-g, l i m.
  5. Ofertę sporządzoną w języku polskim, zawierającą komplet wymaganych dokumentów należy składać w Urzędzie Miasta ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski – sekretariacie pok. 21,
    w zaklejonej kopercie z podanym na kopercie imieniem i nazwiskiem, adresem zwrotnym do korespondencji, numerem telefonu i adresem e-mail kandydata oraz dopiskiem „Konkurs na stanowisko dyrektora Zespołu Placówek Oświatowych Nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim" w terminie nie krótszym niż 14 dni  od dnia zamieszczenie informacji o ogłoszeniu konkursu,  do dnia 10 lipca 2023 r. do godz. 1530.
  6. W przypadku przesłania oferty listem ekonomicznym lub poleconym albo kurierem liczy się data doręczenia(wpływu) przesyłki z ofertą do Urzędu Miasta ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski – sekretariatu pok. 21 która nie może być późniejsza niż do dnia 10 lipca 2023 r. do godz. 1530.
  7. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Miasta w Międzyrzecu Podlaskim.
  8. Oferty, które wpłyną do Urzędu Miasta w Międzyrzecu Podlaskim po terminie określonym w ust. 3 i 4 nie będą rozpatrywane.
  9. Nie dopuszcza się składania oferty w postaci elektronicznej.
  10. Konkurs na ww. stanowisko dyrektora Zespołu Placówek Oświatowych Nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Miasta Międzyrzec Podlaski odrębnym zarządzeniem.
  11. O dokładnym terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie za pośrednictwem telefonu lub adresu e-mail lub listownie na dane teleadresowe podane na kopercie oferty, przez przewodniczącego komisji konkursowej.
  12. Przed przystąpieniem do rozmowy z kandydatem dopuszczonym do postępowania konkursowego komisja konkursowa ma prawo żądać przedstawienia do wglądu dowodu osobistego kandydata lub innego dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego jego tożsamość oraz posiadane obywatelstwo.
  13. Z uwagi na realizację zadań w zakresie działalności związanej z wychowaniem, edukacją, wypoczynkiem, leczeniem małoletnich lub z opieką nad nimi, osoba wyłoniona do zatrudnienia będzie sprawdzana w Rejestrze Sprawców na Tle Seksualnym zgodnie z art. 12 pkt 6 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 31, z późn. zm.).
  14. Termin powierzenia ww. stanowiska dyrektora Zespołu Placówek Oświatowych Nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim nie wcześniej niż od 1 września 2023 r. Stanowisko dyrektora powierza się na 5 lat szkolnych. W uzasadnionych przepadkach można powierzyć to stanowisko na krótszy okres, jednak nie krótszy niż  1 rok szkolny.  
  15. Szczegółowe informacje dotyczące konkursu można uzyskać w Urzędzie Miasta Wydział Obsługi Organizacyjno-Prawnej, pok. 23, tel. 833726220.

Załączniki