ŚDM

                                                  bip      fbnowelogo    

0
0
0
s2smodern

azbest

 

W dniach od 1 do 31 marca 2017 r. w Urzędzie Miasta Międzyrzec Podlaski przyjmowane będą wnioski o uzyskanie pomocy w zakresie usuwania pokryć dachowych zawierających azbest. Zakres pomocy obejmuje demontaż, transport i unieszkodliwienie lub w przypadku eternitu już zdemontowanego - pakowanie, transport i unieszkodliwienie azbestowych pokryć dachowych.

Pomoc mogą uzyskać osoby fizyczne posiadające prawo do dysponowania obiektem budowlanym, które dokonają zgłoszenia planowanych prac związanych z wymianą pokrycia dachowego w Starostwie Powiatowym lub w przypadku eternitu zdemontowanego z dachu - posiadają oświadczenie wykonawcy demontażu.

Szczegółowe informacje oraz druki wniosków można uzyskać w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Międzyrzec Podlaski, ul. Pocztowa 8, pok. nr 13 w godz. pracy Urzędu.

Druki ww. wniosków dostępne są również na stronie internetowej miasta: www.miedzyrzec.pl

Wnioski będą rozpatrywane według kolejności wpływu.

Numer telefonu do Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa: 83 372-62-39

 

Wniosek

Oświadczenie wykonawcy