In order to provide you with the best online experience this website uses cookies.
By using our website, you agree to our use of cookies.
Learn more
I agree
Information cookies
Cookies are short reports that are sent and stored on the hard drive of the user's computer through your browser when it connects to a web. Cookies can be used to collect and store user data while connected to provide you the requested services and sometimes tend not to keep. Cookies can be themselves or others.
There are several types of cookies:
Technical cookies that facilitate user navigation and use of the various options or services offered by the web as identify the session, allow access to certain areas, facilitate orders, purchases, filling out forms, registration, security, facilitating functionalities (videos, social networks, etc..).
Customization cookies that allow users to access services according to their preferences (language, browser, configuration, etc..).
Analytical cookies which allow anonymous analysis of the behavior of web users and allow to measure user activity and develop navigation profiles in order to improve the websites.
So when you access our website, in compliance with Article 22 of Law 34/2002 of the Information Society Services, in the analytical cookies treatment, we have requested your consent to their use. All of this is to improve our services. We use Google Analytics to collect anonymous statistical information such as the number of visitors to our site. Cookies added by Google Analytics are governed by the privacy policies of Google Analytics. If you want you can disable cookies from Google Analytics.
However, please note that you can enable or disable cookies by following the instructions of your browser.
Gmina Miejska Międzyrzec Podlaski informuje o wynikach naboru uzupełniającego wniosków o zawarcie umowy najmu lokali mieszkalnych w budynkach budowanych przy ul. Leśnej w Międzyrzecu Podlaskim przez SIM Lubelskie Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.
W okresie od 16.12.2024 r. do 17.01.2025 r. został przeprowadzony uzupełniający nabór wniosków o zawarcie umowy najmu lokalu mieszkalnego budowanego w ramach Społecznej Inicjatywy Mieszkaniowej, obejmujący 14 lokali mieszkalnych budynkach wielorodzinnych przy ul. Leśnej w Międzyrzecu Podlaskim.
W toku naboru wpłynęło 28 wniosków z których wszystkie spełniły wymagania formalne i zostały ujęte na liście najemców oraz liście rezerwowej jako zakwalifikowane do zawarcia umów najmu. Kolejność na listach uzależniona jest od ilości pozyskanych przez wnioskodawcę punktów przyznawanych za spełnienie poszczególnych kryteriów naboru, a w przypadku równej liczby punktów dodatkowo od kolejności – daty wpływu wniosków
Listy zakwalifikowanych do zawarcia umów wnioskodawców przedstawiono poniżej, natomiast imienne listy wraz z kompletem złożonych dokumentów zostaną przekazane spółce SIM Lubelskie Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie w celu dalszego procedowania.
Kolejnym etapem procedury będzie zawarcie umów partycypacyjnych najemców z w/w spółką, która w tym celu będzie się kontaktować z osobami ujętymi na listach.
Celem uzyskania szerszych informacji, osoby zainteresowane mogą kontaktować się bezpośrednio ze spółką SIM Lubelskie Sp. z o.o. pod numerem telefonu 571 521 534, za pośrednictwem poczty elektronicznej Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра..
informuje, że w dniu 27 stycznia 2025 r. wywieszono na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Międzyrzec Podlaski przy ulicy Pocztowej 8 oraz opublikowano na stronie internetowej Miasta wykaz nieruchomości będących własnością Gminy Miejskiej Międzyrzec Podlaski przeznaczonych do zbycia w drodze ustnych przetargów ograniczonych do właścicieli nieruchomości sąsiednich:
działki nr 268/3 i nr 268/4 położonej w obrębie 3 o łącznej pow. 0,0508 ha,
działki nr 231 położonej w obrębie 3 o pow. 0,0128 ha,
działki nr 1071/2 i nr 1072/2 położonej w obrębie 1 o łącznej pow. 0,0724 ha,
działki nr 1038 położonej w obrębie 1 o pow. 0,0914 ha.
Wykaz jest załącznikiem do Zarządzenia Nr 134/25 Burmistrza Miasta Międzyrzec Podlaski z dnia 24 stycznia 2025 r.
informuje, że w dniu 8 stycznia 2025 roku wywieszono na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta w Międzyrzecu Podlaskim przy ul. Pocztowej 8 oraz zamieszczono na stronach internetowych www.miedzyrzec.pl w dziale „Ogłoszenia” i bip.miedzyrzec.pl w dziale „Ogłoszenia i Przetargi” w zakładce „Nieruchomości” na okres 21 dni wykaz nieruchomości położonych w Międzyrzecu Podlaskim przeznaczonych do oddania w dzierżawę. Wykaz jest załącznikiem do Zarządzenia Nr 123/25 Burmistrza Miasta Międzyrzec Podlaski z dnia 7 stycznia 2025 roku.
informuje, że w dniu 17 stycznia 2025 roku wywieszono na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta w Międzyrzecu Podlaskim przy ul. Pocztowej 8 oraz zamieszczono na stronach internetowych www.miedzyrzec.pl w dziale „Ogłoszenia” i bip.miedzyrzec.pl w dziale „Ogłoszenia i Przetargi” w zakładce „Nieruchomości” na okres 21 dni wykaz nieruchomości położonych w Międzyrzecu Podlaskim przeznaczonych do oddania w najem i użyczenie. Wykazy są załącznikami do Zarządzenia Nr 129/25 Burmistrza Miasta Międzyrzec Podlaski z dnia 16 stycznia 2025 roku.
o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Miasta Międzyrzec Podlaski w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Miasta Międzyrzec Podlaski
Na podstawie art. 6 ust. 1 i 2 oraz art. 7 ust. 1,2 i 3 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2024 r. poz. 278) w związku z art. 5a ust. 1, art. 30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024r. poz. 1465 ze zm.) oraz w związku z Uchwałą Nr L/430/22 Rady Miasta Międzyrzec Podlaski z dnia 30 sierpnia 2022r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Międzyrzec Podlaski na lata 2023-2030, oraz Zarządzenia nr 102/24 Burmistrza Miasta Międzyrzec Podlaski z dnia 30 grudnia 2024 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Miasta Międzyrzec Podlaski w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Miasta Międzyrzec Podlaski zawiadamiam, że w dniach od 7 stycznia 2025 r. do 12 lutego 2025 r. zostaną przeprowadzone konsultacje społeczne projektu uchwały Rady Miasta Międzyrzec Podlaski w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Miasta Międzyrzec Podlaski.
Komitet Rewitalizacji Miasta Międzyrzec Podlaski, stanowi forum współpracy i dialogu interesariuszy rewitalizacji z organami Miasta Międzyrzec Podlaski w sprawach dotyczących przygotowania, prowadzenia i oceny rewitalizacji oraz pełni funkcję opiniodawczo - doradczą Burmistrza Miasta Międzyrzec Podlaski.
Konsultacje mają na celu zebranie uwag, wniosków i opinii mieszkańców Miasta Międzyrzec Podlaski oraz interesariuszy procesu rewitalizacji w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Miasta Międzyrzec Podlaski Katalog interesariuszy obejmuje podmioty wymienione w art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2024 r. poz. 278). Wszelkie niezbędne informacje oraz projekt dokumentu zamieszczone zostaną w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Międzyrzec Podlaski http://bip.miedzyrzec.pl/ (Obwieszczenia i ogłoszenia, w dziale Konsultacje społeczne) i na stronie www.miedzyrzec.pl zakładka „Rewitalizacja w Międzyrzecu Podlaskim”, ponadto formularze w postaci papierowej dostępne będą od 07.01.2025 r. w Urzędzie Miasta Międzyrzec Podlaski - Wydział Strategii i Rozwoju pok. nr 30.
Konsultacje społeczne prowadzone będą od 7 stycznia 2025 r. do 12 lutego 2025 r. w następujących formach:
Zbierania uwag w postaci papierowej i elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronach internetowych: stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Międzyrzec Podlaski http://bip.miedzyrzec.pl/ (Obwieszczenia i ogłoszenia, w dziale Konsultacje społeczne), stronie www.miedzyrzec.pl zakładka „Rewitalizacja w Międzyrzecu Podlaskim” oraz formularza w postaci papierowej dostępnego w siedzibie Urzędu Miasta Międzyrzec Podlaski, ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski, pok. nr 30. Wypełnione i podpisane formularze w postaci papierowej należy złożyć:
drogą elektroniczną na adres e-mail: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра., w tytule e-maila należy wpisać „Konsultacje – Uchwała Komitet Rewitalizacji”, lub przy pomocy elektronicznej wersja formularza - e-formularz na stronie www.miedzyrzec.pl zakładka „Rewitalizacja w Międzyrzecu Podlaskim”
drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miasta Międzyrzec Podlaski, ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski, z dopiskiem na kopercie „Konsultacje – Uchwała Komitet Rewitalizacji”,
osobiście w Urzędzie Miasta Międzyrzec Podlaski, ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski w sekretariacie Urzędu Miasta z dopiskiem na kopercie „Konsultacje – Uchwała Komitet Rewitalizacji”, lub bezpośrednio w Wydziale Strategii i Rozwoju ul. Pocztowa 8, pok. nr 30, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu.
Zbieranie do protokołu uwag ustnych:
osobiście w Urzędzie Miasta Międzyrzec Podlaski w pok. nr 30 w godz. od 8.00 do 15.00 lub telefonicznie pod nr 83 372 62 34 w godzinach od 8.00 do 15.00 ,
osobiście podczas otwartego spotkania konsultacyjnego z mieszkańcami interesariuszami rewitalizacji.
Otwartego spotkania konsultacyjnego z interesariuszami rewitalizacji, z możliwością składania uwag ustnie do protokołu, które odbędzie się w sali konferencyjnej Urzędu Miasta ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski w terminie: 23.01.2025r. o godz. 15.00
Projekt uchwały Rady Miasta Międzyrzec Podlaski w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Miasta Międzyrzec Podlaski wraz z załącznikami dostępny będzie od 7 stycznia 2025 r.:
na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Międzyrzec Podlaski http://bip.miedzyrzec.pl/ (Obwieszczenia i ogłoszenia, w dziale Konsultacje społeczne),
na stronie internetowej Miasta Międzyrzec Podlaski www.miedzyrzec.pl zakładka „Rewitalizacja w Międzyrzecu Podlaskim”,
w postaci papierowej w siedzibie Urzędu Miasta Międzyrzec Podlaski, ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski.
Ogłoszenie o sposobach, miejscach i terminach prowadzenia konsultacji społecznych nastąpi poprzez:
publikację ogłoszenia w prasie w rozumieniu art. 7 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1984r. – Prawo prasowe (Dz. U. z 2018r. poz.1914);
obwieszczenie umieszczone na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Międzyrzec Podlaski http://bip.miedzyrzec.pl/ (Obwieszczenia i ogłoszenia, w dziale Konsultacje społeczne) oraz na stronie internetowej Miasta Międzyrzec Podlaski www.miedzyrzec.pl zakładka „Rewitalizacja w Międzyrzecu Podlaskim”,
w sposób zwyczajowo przyjęty w mieście Międzyrzec Podlaski tj. na urzędowych tablicach ogłoszeń oraz tablicach informacyjnych Urzędu Miasta.
Nie będą rozpatrywane uwagi, opinie i propozycje:
z datą wpływu przed dniem 7 stycznia 2025 r. oraz po dniu 12 lutego 2025 r.
niepodpisane imieniem i nazwiskiem,
przesłane/złożone w formie innej niż na formularzu konsultacyjnym (z wyjątkiem uwag ustnych zgłaszanych do protokołu bądź propozycji i opinii zgłoszonych w trakcie otartego spotkania z interesariuszami rewitalizacji).
W przypadku dostarczenia uwag za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu Miasta Międzyrzec Podlaski.
Wyniki konsultacji zostaną przedstawione niezwłocznie po zakończeniu konsultacji społecznych. Informacja zostanie opracowana zgodnie z art. 6 ust 7 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2024 r. poz. 278) oraz zamieszczona:
w Biuletynie Informacji Publicznej http://bip.miedzyrzec.pl/ (Obwieszczenia i ogłoszenia, w dziale Konsultacje społeczne),
stronie internetowej Miasta Międzyrzec Podlaski www.miedzyrzec.pl zakładka „Rewitalizacja w Międzyrzecu Podlaskim”,
na żądanie osób zainteresowanych, udostępniony zostanie w siedzibie Urzędu Miasta.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych zwane RODO), w związku z prowadzeniem rekrutacji do Komitetu Rewitalizacji, informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Miedzyrzec Podlaski Burmistrz Miasta Międzyrzec Podlaski jako kierownik Urzędu Miasta w Międzyrzecu Podlaskim, ul. Pocztowa 8, 21‑560 Międzyrzec Podlaski, tel. 83 372 62 10, e‑mail: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра..
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. lub pisemnie na adres Administratora.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w związku z zebraniem list poparcia i przeprowadzeniem naboru na Członka Komitetu Rewitalizacji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w związku z art. 7 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2024 r. poz. 278).
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednocześnie odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości zgłoszenia Kandydata na Członka Komitetu Rewitalizacji.
Dane osobowe mogą być przekazywane innym organom i podmiotom zaangażowanym w proces opracowania strategii rozwoju wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w tym ustawy o dostępie do informacji publicznej.
Podane przez Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż wynikający z przepisów ustawowych z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Administratora - przysługują Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych, prawo sprostowania swoich danych osobowych, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.
Ma Pani/Pana prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdyby przetwarzanie Pana/i danych osobowych naruszało przepisy RODO.
Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej tylko wtedy, jeśli przewidują to odpowiednie przepisy prawa.
Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym także profilowane.