Oświadczenie o wartości sprzedaży napojów alkoholowych w roku poprzednim (2016) należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 stycznia 2017 r. (indywidualnie dla każdego rodzaju zezwolenia).
Opłata za korzystanie z zezwolenia na sprzedaż lub sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych wnoszona jest na rachunek bankowy Urzędu Miasta Międzyrzec Podlaski Bank Spółdzielczy w Międzyrzecu Podlaskim nr konta 16 8039 0006 0000 0000 0452 0003 lub w kasie Urzędu Miasta ul. Pocztowa 8 21-560 Międzyrzec Podlaski w daniach i godzinach pracy Urzędu Miasta w roku kalendarzowym objętym zezwoleniem, w trzech równych ratach:
w nieprzekraczalnych terminach do 31 stycznia, 31 maja i 30 września 2017 r.
W roku utraty ważności zezwolenia opłaty za korzystanie z zezwolenia dokonuje się jednorazowo w wysokości proporcjonalnej do okresu ważności zezwolenia w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 stycznia 2017 r.
(DECYDUJE DATA WPŁYWU OPŁATY NA RACHUNEK MIASTA)
W przypadku niezłożenia oświadczenia o wartości sprzedaży napojów alkoholowych w roku poprzednim lub niedokonania opłaty w należnej wysokości oraz w obowiązujących terminach, zezwolenie na sprzedaż lub sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych stosuje się przepisy art. ust 12 pkt 5, ust 12a i ust 12b ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz.U. z 2016 r., poz. 487, ze zm.).