INFORMACJA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW POSIADAJACYCH ZEZWOLENIA NA SPRZEDAŻ NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH
Burmistrz Miasta Międzyrzec Podlaski przypomina, że 30 września 2024 r. upływa ustawowy termin do wniesienia przez przedsiębiorców III raty opłaty za korzystanie w 2024r. z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
Dopełnienie powyższego obowiązku jest warunkiem zachowania przez przedsiębiorcę uprawnień do kontynuowania sprzedaży napojów alkoholowych.
W przypadku niedokonania opłaty w należnej wysokości oraz w obowiązujących terminach, z zastrzeżeniem art. 18 ust. 12a i ust. 12 b ww. ustawy, zezwolenie na sprzedaż lub sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych wygasa zgodnie z art. 18 ust 12 pkt 5 lit. a, ust. 12a i ust. 12b ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, a przedsiębiorca może wystąpić z wnioskiem o wydanie nowego zezwolenia nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia wydania decyzji o wygaśnięciu zezwolenia (art. 18 ust. 13 ww. ustawy)
Termin do wniesienia opłaty nie podlega przywróceniu, bez względu na przyczyny jego niedotrzymania.
Opłata za korzystanie z zezwolenia na sprzedaż lub sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych wnoszona jest na rachunek bankowy Urzędu Miasta Międzyrzec Podlaski Bank Spółdzielczy w Międzyrzecu Podlaskim nr konta 16 8039 0006 0000 0000 0452 0003 lub w kasie Urzędu Miasta ul. Pocztowa 8 21-560 Międzyrzec Podlaski
DECYDUJE DATA WPŁYWU OPŁATY NA RACHUNEK MIASTA