Od 4 listopada wprowadzone zostały zmiany w funkcjonowaniu urzędu miasta. Mieszkańców zachęcamy do elektronicznego i telefonicznego kontaktu oraz realizowania płatności przez internet. Pilne sprawy nadal można załatwić osobiście w Punkcie Obsługi Interesanta, który powstał na parterze budynku w sali ślubów.
Sytuacja epidemiczna ciągle się zmienia, docierają do nas informacje o coraz to nowych przypadkach zachorowań, dlatego w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo nas wszystkich postanowiliśmy zmienić tryb pracy i ograniczyć kontakty z interesantami. Nie zamykamy urzędu, ale prosimy jednak o rozwagę. Zapraszamy do nas w sytuacja pilnego, obowiązkowego stawiennictwa. Wcześniej wskazany jest kontakt telefoniczny. Wszystkie numery znajdują się na stronie www.miedzyrzec.pl w zakładce "kontakt".
W kasie nadal można zrobić opłaty, ale interesanci będą podchodzić do niej pojedynczo. Przypominamy, że wszelkie płatności można zrealizować internetowo. Numery rachunków do przelewu znajdują się na naszej stronie internetowej.
Wiele spraw można załatwić mailowo oraz za pośrednictwem platformy e-PUAP, do czego bardzo zachęcamy.