ŚDM

                                                  bip      fbnowelogo    

0
0
0
s2smodern

Od poniedziałku 25 maja petenci będą mogli już załatwiać osobiście sprawy w Urzędzie Miasta. Swobodne wejście do magistratu będzie możliwe zarówno od strony ul. Warszawskiej jak i od Pocztowej. Nadal obowiązuje dezynfekcja rąk przy wejściu oraz noszenie maseczek na terenie urzędu.

Do tej pory petenci, aby załatwić sprawę musieli wcześniej skontaktować się z pracownikami telefonicznie lub mailowo. Od poniedziałku nie będzie to konieczne. Burmistrz miasta Zbigniew Kot zadecydował o przywróceniu bezpośredniej obsługi mieszkańców, wznawia także wtorkowe przyjęcia interesantów w godz. 9.30-13.00. Godziny pracy urzędu pozostają bez zmian. W poniedziałki, środy i piątki pracujemy od 7.30 do 15.30, a we wtorki i czwartki w godz. 8.00-16.00. Kasa zamykana jest zawsze godzinę przed zakończeniem pracy urzędu.

DSC 1027 2

 

Ogłoszenie
Burmistrza Miasta Międzyrzec Podlaski

 

Z dniem 25.05.2020 r. do odwołania w celu przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się choroby zakaźnej COVID-19 wywołanej wirusem SARS-CoV-2 i ochrony zdrowia mieszkańców wprowadzono następujące zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Miasta w Międzyrzecu Podlaskim:    

  • płatności i należności publicznoprawne /podatki, opłaty/ w miarę możliwości należy dokonywać w formie bezgotówkowej - przelewem na rachunek bankowy Miasta Międzyrzec Podlaski;
  • sprawy w miarę możliwości należy załatwiać korespondencyjnie za pośrednictwem operatora pocztowego, poczty elektronicznej - This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. lub platformy ePUAP – http://epuap.gov.pl zgodnie z art. 64 § 3 Kodeksu Postepowania Administracyjnego lub telefonicznie. Pisma kierowane w ww. sposób, z wyjątkiem formy telefonicznej, będą rejestrowane i przyjmowane ze skutkiem doręczenia;
  • dopuszczalna liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi, z wyłączeniem osób realizujących zadania w zakresie obsługi interesantów;
  • odstęp pomiędzy interesantami powinien wynosić co najmniej 1,5 m;
  • wchodząc do Urzędu Miasta należy użyć płynu dezynfekującego do rąk;
  • na terenie Urzędu należy przestrzegać obowiązku zakrywania ust i nosa, przy pomocy odzieży lub jej części, maski, maseczki, przyłbicy albo kasku ochronnego;
  • godziny pracy Urzędu nie ulegają zmianie;
  • zaleca się przestrzeganie podstawowych zasad zapobiegawczych (zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego), które istotnie wpłyną na ograniczenie ryzyka zakażenia;
  • osobom przebywającym na terenie Urzędu, z wyłączeniem pracowników Urzędu którzy nie obsługują interesantów oraz osób określonych odrębnymi przepisami, zaleca się stosowanie rękawiczek jednorazowych.

Urząd Miasta tel. 833726210, fax 833726228, e mail – This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Numery telefonów do Urzędu oraz kont bankowych na stronie Miasta www.miedzyrzec.pl oraz w BIP.

                                                                                                                                                      Burmistrz Miasta
                                                                                                                                                      /-/ Zbigniew Kot