infomat

                                                  bip      fbnowelogo    

OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA MIĘDZYRZEC PODLASKI

o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Miasta Międzyrzec Podlaski w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Miasta Międzyrzec Podlaski

Na podstawie art. 6 ust. 1 i 2 oraz art. 7 ust. 1,2 i 3 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2024 r. poz. 278) w związku z art. 5a ust. 1, art. 30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024r. poz. 1465 ze zm.) oraz w związku z Uchwałą Nr L/430/22 Rady Miasta Międzyrzec Podlaski z dnia 30 sierpnia 2022r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Międzyrzec Podlaski na lata 2023-2030, oraz Zarządzenia nr 102/24 Burmistrza Miasta Międzyrzec Podlaski z dnia 30 grudnia 2024 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Miasta Międzyrzec Podlaski w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Miasta Międzyrzec Podlaski zawiadamiam, że w dniach od 7 stycznia 2025 r. do 12 lutego 2025 r. zostaną przeprowadzone konsultacje społeczne projektu uchwały Rady Miasta Międzyrzec Podlaski w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Miasta Międzyrzec Podlaski.

Komitet Rewitalizacji Miasta Międzyrzec Podlaski, stanowi forum współpracy i dialogu interesariuszy rewitalizacji z organami Miasta Międzyrzec Podlaski w sprawach dotyczących przygotowania, prowadzenia i oceny rewitalizacji oraz pełni funkcję opiniodawczo - doradczą Burmistrza Miasta Międzyrzec Podlaski.

Konsultacje mają na celu zebranie uwag, wniosków i opinii mieszkańców Miasta Międzyrzec Podlaski oraz interesariuszy procesu rewitalizacji w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Miasta Międzyrzec Podlaski Katalog interesariuszy obejmuje podmioty wymienione w art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2024 r. poz. 278). Wszelkie niezbędne informacje oraz projekt dokumentu zamieszczone zostaną w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Międzyrzec Podlaski http://bip.miedzyrzec.pl/ (Obwieszczenia i ogłoszenia, w dziale Konsultacje społeczne) i na stronie www.miedzyrzec.pl zakładka „Rewitalizacja w Międzyrzecu Podlaskim”, ponadto formularze w postaci papierowej dostępne będą od 07.01.2025 r. w Urzędzie Miasta Międzyrzec Podlaski - Wydział Strategii i Rozwoju pok. nr 30.

Konsultacje społeczne prowadzone będą od 7 stycznia 2025 r. do 12 lutego 2025 r. w następujących formach:

  1. Zbierania uwag w postaci papierowej i elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronach internetowych: stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Międzyrzec Podlaski http://bip.miedzyrzec.pl/ (Obwieszczenia i ogłoszenia, w dziale Konsultacje społeczne), stronie www.miedzyrzec.pl zakładka „Rewitalizacja w Międzyrzecu Podlaskim” oraz formularza w postaci papierowej dostępnego w siedzibie Urzędu Miasta Międzyrzec Podlaski, ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski, pok. nr 30. Wypełnione i podpisane formularze w postaci papierowej należy złożyć:
    1. drogą elektroniczną na adres e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., w tytule e-maila należy wpisać „Konsultacje – Uchwała Komitet Rewitalizacji”, lub przy pomocy elektronicznej wersja formularza - e-formularz na stronie www.miedzyrzec.pl zakładka „Rewitalizacja w Międzyrzecu Podlaskim”
    2. drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miasta Międzyrzec Podlaski, ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski, z dopiskiem na kopercie „Konsultacje – Uchwała Komitet Rewitalizacji”,
    3. osobiście w Urzędzie Miasta Międzyrzec Podlaski, ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski w sekretariacie Urzędu Miasta z dopiskiem na kopercie „Konsultacje – Uchwała Komitet Rewitalizacji”, lub bezpośrednio w Wydziale Strategii i Rozwoju ul. Pocztowa 8, pok. nr 30, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu.
  2. Zbieranie do protokołu uwag ustnych:
    1. osobiście w Urzędzie Miasta Międzyrzec Podlaski w pok. nr 30 w godz. od 8.00 do 15.00 lub telefonicznie pod nr 83 372 62 34 w godzinach od 8.00 do 15.00 ,
    2. osobiście podczas otwartego spotkania konsultacyjnego z mieszkańcami interesariuszami rewitalizacji.
  3. Otwartego spotkania konsultacyjnego z interesariuszami rewitalizacji, z możliwością składania uwag ustnie do protokołu, które odbędzie się w sali konferencyjnej Urzędu Miasta ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski w terminie: 23.01.2025r. o godz. 15.00

Projekt uchwały Rady Miasta Międzyrzec Podlaski w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Miasta Międzyrzec Podlaski wraz z załącznikami dostępny będzie od 7 stycznia 2025 r.: 

  1. na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Międzyrzec Podlaski http://bip.miedzyrzec.pl/ (Obwieszczenia i ogłoszenia, w dziale Konsultacje społeczne),
  2. na stronie internetowej Miasta Międzyrzec Podlaski www.miedzyrzec.pl zakładka „Rewitalizacja w Międzyrzecu Podlaskim”,
  3. w postaci papierowej w siedzibie Urzędu Miasta Międzyrzec Podlaski, ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski.

Ogłoszenie o sposobach, miejscach i terminach prowadzenia konsultacji społecznych nastąpi poprzez:

  1. publikację ogłoszenia w prasie w rozumieniu art. 7 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1984r. – Prawo prasowe (Dz. U. z 2018r. poz.1914);
  2. obwieszczenie umieszczone na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Międzyrzec Podlaski http://bip.miedzyrzec.pl/ (Obwieszczenia i ogłoszenia, w dziale Konsultacje społeczne) oraz na stronie internetowej Miasta Międzyrzec Podlaski www.miedzyrzec.pl zakładka „Rewitalizacja w Międzyrzecu Podlaskim”,
  3. w sposób zwyczajowo przyjęty w mieście Międzyrzec Podlaski tj. na urzędowych tablicach ogłoszeń oraz tablicach informacyjnych Urzędu Miasta.

Nie będą rozpatrywane uwagi, opinie i propozycje:

  1. z datą wpływu przed dniem 7 stycznia 2025 r. oraz po dniu 12 lutego 2025 r.
  2. niepodpisane imieniem i nazwiskiem,
  3. przesłane/złożone w formie innej niż na formularzu konsultacyjnym (z wyjątkiem uwag ustnych zgłaszanych do protokołu bądź propozycji i opinii zgłoszonych w trakcie otartego spotkania z interesariuszami rewitalizacji).

W przypadku dostarczenia uwag za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu Miasta Międzyrzec Podlaski.

Wyniki konsultacji zostaną przedstawione niezwłocznie po zakończeniu konsultacji społecznych. Informacja zostanie opracowana zgodnie z art. 6 ust 7 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2024 r. poz. 278) oraz zamieszczona:

  1. w Biuletynie Informacji Publicznej http://bip.miedzyrzec.pl/ (Obwieszczenia i ogłoszenia, w dziale Konsultacje społeczne),
  2. stronie internetowej Miasta Międzyrzec Podlaski www.miedzyrzec.pl zakładka „Rewitalizacja w Międzyrzecu Podlaskim”,
  3. na żądanie osób zainteresowanych, udostępniony zostanie w siedzibie Urzędu Miasta.

Załączniki:

TytułRozszerzenie
Treść ogłoszenia PDF
Wersja edytowalna PDF
PROJEKT uchwały komitet rewitalizacji Miasta Międzyrzec Podlaski PDF
Załącznik nr 1 Formularz konsultacyjny PDF
wersja edytowalna DOCX
Załącznik nr 2 Protokół zgłaszania uwag PDF
Wersja edytowalna DOCX
Zarządzenie Nr 102/2024 Burmistrza Miasta Międzyrzec Podlaski PDF
Wersja edytowalna PDF

BURMISTRZ  MIASTA
Międzyrzec Podlaski

 

informuje, że w dniu 13 grudnia 2024 roku wywieszono na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta w Międzyrzecu Podlaskim przy ul. Pocztowej 8 oraz zamieszczono na stronach internetowych www.miedzyrzec.pl w dziale „Ogłoszenia” i bip.miedzyrzec.pl w dziale „Ogłoszenia i Przetargi” w zakładce „Nieruchomości” na okres 21 dni wykaz nieruchomości położonych w Międzyrzecu Podlaskim przeznaczonych do oddania w dzierżawę.

Wykaz jest załącznikiem do Zarządzenia Nr 97/24 Burmistrza Miasta Międzyrzec Podlaski z dnia 11 grudnia 2024 roku.

Wykaz nieruchomości - załącznik do Zarządzenia Burmistrza Miasta


Załączniki:
TytułRozszerzenie
ogłoszenie o wykazie PDF
ogłoszenie o wykazie DOCX

Ogłoszenie Burmistrza Miasta Międzyrzec Podlaski o wynikach otwartego konkursu ofert na wsparcie realizacji zadań publicznych zleconych w 2025 r. z dnia 30 grudnia 2024 r.

Załączniki:

TytułRozszerzenie
Treść ogłoszenia PDF

BURMISTRZ   MIASTA
Międzyrzec   Podlaski

Ogłasza ustny przetarg nieograniczony na oddanie w najem na czas nieoznaczony:

  • Lokalu użytkowego Nr 1 o pow. 36,55 m2 w budynku przy ul. Lubelska 18 usytuowanego na działce oznaczonej w ewidencji gruntów numerem 264 położonej w obrębie 2 m. Międzyrzeca Podlaskiego, będącej własnością Gminy Miejskiej Międzyrzec Podlaski, dla której Sąd Rejonowy w Radzyniu Podlaskim prowadzi księgę wieczystą KW LU1R/12065/6.
    Z lokalem związany jest grunt o powierzchni 51 m2  stanowiący część działki na której usytuowany jest budynek. Budynek wyposażony jest w instalacje: elektryczną i wodno-kanalizacyjną, c.o. Nieruchomość zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego miasta leży  na  terenie oznaczonym jako „Obszar Mieszkaniowy MM.CC” z podstawowym przeznaczeniem pod zabudowę mieszkaniową wielorodzinną i jednorodzinną oraz usługi publiczne i komercyjne o charakterze centralnym (symbol planu A 58 MM.CC) w strefie szczególnej ochrony wartości kulturowych „SK-I”    i w strefie centrum historycznego miasta „SC.-I”.

WYWOŁAWCZY  MIESIĘCZNY  CZYNSZ  NETTO  -  1200,00 zł            

Do czynszu zostanie doliczony 23% podatek VAT

Wysokość wadium  1200,00 zł       

Dotychczasowe przeznaczenie: Sklep odzieżowy.

Przeznaczenie po przetargu: dowolna działalność gospodarcza; nieuciążliwa dla otoczenia; zgodna z planem zagospodarowania przestrzennego.

Oględziny lokalu w dniu 11 grudnia 2024 roku w godz. 1000 – 1100.

Wadium w wyżej wymienionej kwocie należy wpłacić w formie przelewu na rachunek bankowy Urzędu Miasta  Międzyrzec Podlaski nr 43 80390006 0000 0000 0452 0002 w Banku Spółdzielczym w Międzyrzecu Podlaskim najpóźniej w terminie do dnia 3 stycznia 2025 roku ( w tym dniu środki mają się znajdować na w/w rachunku bankowym).

Przetarg odbędzie się w siedzibie Urzędu Miasta w Międzyrzecu Podlaskim przy  ul. Pocztowej 8,  w dniu  8 stycznia 2025 roku  o godzinie 10 00

 

Każdy uczestnik przetargu powinien przedstawić przed rozpoczęciem przetargu:

  1. upoważnienie do reprezentowania, jeżeli podmioty uprawnione nie uczestniczą w przetargu osobiście,
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, koncesji lub zezwolenia, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej albo posiadania koncesji lub zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej wydane w ciągu ostatnich trzech miesięcy przed terminem przetargu -  jeżeli uczestnik przetargu jest przedsiębiorcą (prowadzi działalność gospodarczą) w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność kopii, (wydruk zaświadczenia o wpisie CEIDG),
  3. oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków i innych opłat należnych Miastu Międzyrzec Podlaski i gminie właściwej ze względu na miejsce zamieszkania oferenta, a w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej gminie, na terenie której usytuowana jest siedziba przedsiębiorstwa, zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego ogłoszenia,
  4. oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem przeprowadzania przetargów i warunkami umowy najmu lokalu użytkowego – projektem umowy zgodnie z drukiem stanowiącym zał. Nr 2 do niniejszego ogłoszenia.

Do przetargu nie mogą przystąpić podmioty, które:

  1. mają zaległości finansowe wobec Urzędu Skarbowego, ZUS, Gminy właściwej ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibą przedsiębiorstwa,
  2. mają zaległości finansowe wobec Miasta Międzyrzec Podlaski, w tym z tytułu najmu – dzierżawy innego lokalu użytkowego lub nieruchomości, stanowiących własność Miasta,
  3. bez uzasadnionej przyczyny odstąpiły od podpisania umowy po wygranym przetargu na najem lub dzierżawę lokali użytkowych lub nieruchomości, stanowiących własność Miasta Międzyrzec Podlaski w ciągu ostatnich 12 miesięcy,
  4. z którymi, zostały rozwiązane umowy na najem lub dzierżawę lokali użytkowych lub nieruchomości, stanowiących własność Miasta Międzyrzec Podlaski z winy najemcy lub dzierżawcy w ciągu ostatnich 12 miesięcy przed terminem przetargu.

Wadium ulega przepadkowi na rzecz Gminy w razie odstąpienie przez uczestnika, który wygrał przetarg od zawarcia umowy najmu.

Wadium wpłacone przez oferenta, który przetarg wygrał zalicza się na poczet czynszu najmu.

Czynsz najmu płatny będzie do dnia 10-tego każdego miesiąca.

Najemca ponosił będzie wszelkie opłaty eksploatacyjne związane z  nieruchomością.

Wysokość czynszu będzie waloryzowana corocznie po zakończeniu każdego roku kalendarzowego na rok następny w/g średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych po opublikowaniu tego wskaźnika przez Prezesa GUS.

Z regulaminem przeprowadzania przetargów na najem – dzierżawę lokali użytkowych stanowiących gminny zasób nieruchomości Gminy Miejskiej Międzyrzec Podlaski oraz projektem umowy najmu można zapoznać się w pokoju Nr 2 Urzędu Miasta Międzyrzec Podlaski lub na stronach internetowych Miasta www.miedzyrzec.pl w dziale „Ogłoszenia” oraz ummiedzyrzecpodlaski.e-bip.eu w dziale „Ogłoszenia i przetargi” w zakładce „Nieruchomości”.

Wszelkie dodatkowe informacje dotyczące wystawionej na przetarg nieruchomości można uzyskać w Urzędzie Miasta Międzyrzec Podlaski, pokój nr 2, oraz pod numerem tel. 83 372-62-21.

Zastrzega się możliwość odwołania ogłoszonego przetargu.

Załączniki:

TytułRozszerzenie
Treść ogłoszenia PDF
wersja edytowalna DOC
Regulamin przeprowadzania przetargów na najem - dzierżawę lokali użytkowych DOC
umowa najmu lokalu DOC
załącznik Nr 1 do ogłoszenia o przetargu DOC
załącznik Nr 2 wzór oświadczenia o zapoznaniu się z regulaminem i projektem najmu DOC